Reacties
Reacties 1 - 50 van 268
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Yvonne | Geen geld meer om te eten….. dat is balen! Ben benieuwd… | 6 okt. '22 |
| Yvonne | Eindelijk aan het lezen….Leuk! En het ziet er allemaal… | 5 okt. '22 |
| Je vader | He race konijn lekker veel gezien in een dag😄 | 26 sep. '22 |
| Je vader | He is dit een half verhaal🤔..of komt er nog een… | 26 sep. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Jeetje, een hoop gedaan ... leuk om te lezen Stan | 26 sep. '22 |
| Je vader | Fijn om te lezen dat er ook nog gerelaxed wordt 😌 | 26 sep. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Mooi breed strand zeg!! | 26 sep. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Ah wat een lief broodje! | 26 sep. '22 |
| Je vader | Slakken eten ..behhh😬...slim om toch maar voor… | 26 sep. '22 |
| Je vader | Best nog wel een behoorlijke lap tekst...ja regen… | 24 sep. '22 |
| Je vader | Leuk verhaal ...maar wel de waarheid tegen de kinderen… | 24 sep. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Prachtig Stan .... | 24 sep. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | Wat een heerlijk verhaal weer, maar zonder eten naar… | 24 sep. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | Achterop de scooter je laten rondrijden. Leuk | 24 sep. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | Eindelijk een dagje strand !!😅 | 24 sep. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | Jeetje als je terug ben, zijn je schoenen versleten.… | 24 sep. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | Mooie Foto's en weer een geweldig verhaal. | 24 sep. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | Jammer van de regen, maar fijn dat je iemand had om… | 24 sep. '22 |
| Chantal | Blijft leuk om te lezen, wat een mooi verhaal cxx | 6 sep. '22 |
| Luuk | Thx pik😂😭 | 31 aug. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | 700 traptreden bij 32 graden grrr 😫😓 Veel gezien… | 19 aug. '22 |
| Yvonne | Haha! Al die buddha's En volgende keer maar 2… | 18 aug. '22 |
| Yvonne | hahaha! En dat geldt voor de tekst ;-) | 18 aug. '22 |
| Yvonne | Even lekker uitrusten! | 18 aug. '22 |
| Yvonne | Super! | 18 aug. '22 |
| Yvonne | je bent heel goed bezig met lekker leven en genieten | 18 aug. '22 |
| Je vader | En allemaal van goud...wat een vermogen ;-) | 18 aug. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Jemig wat veel! | 18 aug. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Drukke dag schatje! Ziet er echt geweldig uit, jaloers! | 18 aug. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Wauw dat zijn die trappen wel waard zeg!! | 18 aug. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Met je oortjes in ... 🙏 | 18 aug. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Gave foto .... veel toeristen idd | 18 aug. '22 |
| Frans | Hi , wel een leuke ervaring! Ja denkelijk handen die… | 18 aug. '22 |
| Frans | Hi ,wel een leuk verhaal 😂maar eh ,je bent nu gewaarschuwd… | 18 aug. '22 |
| Je vader | bossche bol toch?? | 18 aug. '22 |
| Je vader | En er nog op getrommeld ?? | 18 aug. '22 |
| Je vader | He oude landmeetspullen | 18 aug. '22 |
| Je vader | En veel verkocht? | 18 aug. '22 |
| Je vader | Leuk verslag weer...je gaat lekker in je eentje. En… | 18 aug. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | We genieten van je verhalen en de foto´s. Sterkte… | 18 aug. '22 |
| Yvonne | Maar hoe zit het nou met dat Vietnamese meisje en… | 18 aug. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Wat een leuke verhalen over Vietnam, ziet er mooi… | 18 aug. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Apart zo midden in de stad | 18 aug. '22 |
| Karin (je moeder 😀) | Whaha lekker melig! | 18 aug. '22 |
| Yvonne | Heerlijk al die verhalen! Je bent goed bezig! Leuk!!!!!… | 18 aug. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | Mooi verhaal. Koopje een regenjas van 20 euro. Leuke… | 18 aug. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | Haha, staat je goed. | 18 aug. '22 |
| Yvonne | Zo lief!!! | 17 aug. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | Fijn vlucht gehad naar Hanoi (3 stoelen voor jezelf)… | 17 aug. '22 |
| Opa Jan en oma Ineke | Volgens mij hebben jullie je wel vermaakt ! Al die… | 17 aug. '22 |


- Yvonne: Geen geld meer om te eten…..…
- Yvonne: Eindelijk aan het lezen….Leuk!…
- Je vader: He race konijn lekker veel…
- Je vader: He is dit een half verhaal🤔..of…
- Karin (je moeder 😀): Jeetje, een hoop gedaan ...…
Alle reacties »